Listinu
Lettu 46 volte

Cumu fà pè mette in ballu sta rizorza


Cumu fà pè mette in ballu sta rizorza

Nascita di u prugettu

U prugettu hè natu da a vuluntà di trè strutture assuciative : U Pinziglione, u Parcu Galea è u Scagnu Muntagnolu di u Nebbiu di prupone à un publicu diversu (sculari di primu è di sicondu gradu, studienti, maiò) una attività immersiva in lingua corsa, stallata in a natura in un locu assignalatu, u parcu Galea.
Si parla quì di una risorza chì cuncerna parechje materie sculare : EPS – SVT – LCC – Tecnulugia - Matematiche ...

Parechje prublematiche sò sfruttate :
  • Attività scritte è urale, in gruppu, in cuesione è in tempu limitatu ;
  • Sensibilisazione à l’ambiente (a natura, l’arburi) ;
  • Lettura di una carta ;
  • Adopru di una bussula ;
  • Messa in ballu di strategie mentre a corsa

Mudalità da urganizà una corsa d’orientazione

Ci vole à prevede una meza ghjurnata pè l’attività. U megliu saria a mattina, cusì u gruppu pò prufittà di sta surtita pè scopre u parcu (visita libera).

Bisogna à fà una dumanda à l’associu pè mel à upinziglione@gmail.com da pudè almanaccà una data è una intervenzione.I ducumenti sò di gratasi. L'intervenzione di l'associu chì hà da inquadrà u gruppu serà fatturata (dumandate un estimu).  

Cumu fà pè mette in ballu sta rizorza

Cum'è si passa a sequenza .

U gruppu di sculari (o di maiò) hè scumpertutu in squadra di trè o quattru. Saria una bona s'è i participanti fossenu iniziati à l'adopru di a bussula (in scola, per indettu). U scopu di a corsa hè di truvà 11 o 15 posti da puntà. Ogni postu hè vicinu à un arburu assignalatu. Ci vole à gestice u tempu... è risponde à dumande precise...

Ogni squadra riceve l'arnesi è i ducumenti da participà. Dopu una piccula sequenza d'accunciatura, a corsa hè lanciata...

À a fine di u tempu previstu, i resultati sò pruclamati è ogni participante riceve u Librettu di l'arburi ... pass' à passu  cù u ripigliu è una allerghera di a descrizzione di l’arburi. È dinù cù dui quizz.

Per scopre i ducumenti